שאלות ותשובות

מי אתם ארוספורט?

ארוספורט הינה חנות ספורט מקצועית, הקיימת משנת 1995, החנות נמצאת בתוך קאנטרי גלי הדר בראשון לציון וגם לא מנויים יכולים להכנס ולרכוש ממוצרי החנות.

לאחר שצפיתם בפריטים בקטגוריות השונות או באמצעות מנוע החיפוש באתר, בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את המידה המבוקשת, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל".

עגלת הקניות מרכזת בתוכה את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם מעוניינים לרכוש. לשם הוספת הפריט לעגלת הקניות יש ללחוץ על הכפתור "הוספה לעגלת הקניות". לאחר שהוספתם את כל הפריטים שברצונכם לרכוש לעגלת הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור התשלום כדי לשלם ולסיים את ההזמנה.

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ובמהירות אופציה זו תאפשר לכם לראות מאוחר יותר את כל ההזמנות שביצעתם ואת הסטטוס שלהן. אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר, תוכלו לבחור בעת הכניסה לאתר ובכל עת באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם לאתר. במידה ונרשמתם בעבר, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם, והמערכת תזהה אתכם.

לאחר ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף "החשבון שלי" בו תוכלו לעקוב אחרי סטאטוס ההזמנה שלכם, מתי יצאה למשלוח, מתי סופקה בחנות ועוד. בנוסף, תוכלו לצפות בקניות שביצעתם ולעדכן את פרטיכם האישיים.
.

במידה ושכחתם את סיסמתכם ניתן ללחוץ כאן או על "שכחתי סיסמא" בעמוד הכניסה לאתר. לאחר מכן הזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם

בסיום תהליך הקניה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקניה ומספר הזמנתכם. אישור אוטומטי על ביצוע ההזמנה יישלח לדוא"ל שלכם

במידה ולא קיבלתם אישור אוטומטי על הזמנתכם, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ארוספורט בדוא"ל: info@arosport.co.il או בטלפון 03-9674796 במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס ביט או באמצעות PAYPAL.
לתשלום באפליקצית ביט יש לבצע את ההזמנה דרך המחשב האישי ובשלב האחרון של התשלום תצטרכו לסרוק את הקוד שיופיע על המסך באפליקצית ביט 

כן, מעל סכום מסוים ישנה אפשרות לשלם בתשלומים.

החיוב יבוצע באופן אוטומטי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במידה ולא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי/פייפאל הלקוח יועבר חזרה לסל הקניות ותוצג עבורו הודעת שגיאה/ תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע מחוץ לאתר ארוספורט בתוך סביבה מאובטחת במיוחד המותאמת לתקן PCI העולמי, באמצעות מערכת הסליקה של חברת Payme.

לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות Payme כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

לאחר ביצוע הרכישה, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" באתר, ולאחר מכן לחצו על "לוח ההזמנות שלי".

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר או דרך שירות הלקוחות בטלפון 03-9674796

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

בוודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם, ניתן לעשות זאת תוך 30 יום מתאריך הרכישה, כמובן במידה ולא נעשה שימוש כלשהו בפריט ובמידה והוא הוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן.

לפניכם תנאי החזרה של פריטים שנקנו באתר: ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר תוך 30 יום מתאריך הרכישה, במידה ולא נעשה שימוש כלשהו בפריט ואם הוא הוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן. יש לדאוג שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, ככל הניתן, ומבלי שנעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם. כל זאת במקרה שלא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק והמוצר נשמר באריזה המקורית, ככל הניתן.

ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מיום אישור קבלת המוצר המוחזר. ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק, דרך חברת כרטיסי האשראי או Pay Pal. שימו לב - לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם: 1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי 2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ארוספורט בדוא"ל: info@arosport.co.il או בטלפון 03-9674796